Dzieci i młodzież w świecie nowych technologii – CYBERZABURZENIA

Dzieci i młodzież w świecie nowych technologii – CYBERZABURZENIA

W dniu 06 czerwca 2018 w murach Wyższej Szkoły Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu...

Podpisanie porozumienia między Wyższą Szkołą Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Św. a The Universite Privee De Mauritanie

Podpisanie porozumienia między Wyższą Szkołą Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Św. a The Universite Privee De Mauritanie

w dniu 25 maja miało miejsce oficjalnie podpisanie porozumienia między Wyższą Szkołą Biznesu i...

Międzynarodowa Konferencja Ekspercka Konflikty asymetryczne i wojny hybrydowe w XXI w.

Międzynarodowa Konferencja Ekspercka Konflikty asymetryczne i wojny hybrydowe w XXI w.

W dniach 23-25 maja WSBiP była gospodarzem Międzynarodowej Konferencji Eksperckiej „Konflikty...

  • Rekrutacja 2018/2019

    Rekrutacja 2018/2019

    czwartek, 07, czerwiec 2018 10:59
  • Dzieci i młodzież w świecie nowych technologii – CYBERZABURZENIA

    Dzieci i młodzież w świecie nowych technologii – CYBERZABURZENIA

    środa, 06, czerwiec 2018 13:49
  • Podpisanie porozumienia między Wyższą Szkołą Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Św. a The Universite Privee De Mauritanie

    Podpisanie porozumienia między Wyższą Szkołą Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Św. a The...

    piątek, 25, maj 2018 15:58
  • Międzynarodowa Konferencja Ekspercka Konflikty asymetryczne i wojny hybrydowe w XXI w.

    Międzynarodowa Konferencja Ekspercka Konflikty asymetryczne i wojny hybrydowe w XXI w.

    środa, 23, maj 2018 14:36

ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM

Czas trwania – 40 godzin (2 zjazdy)

Cel studiów

Celem kursu jest umożliwienie uzyskania dodatkowych kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju potencjału osobistego w zakresie budowania własnego wizerunku oraz umiejętności interpersonalnych. Uczestnicy kursu wyposażeni zostaną w wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego ubieganie się o pracę (przygotowanie CV, listu motywacyjnego, rozmowa kwalifikacyjna). Ukończenie kursu pozwoli na rozwinięcie umiejętności pracujących m. in. w sektorze usługowym (kontakt z klientem), pracy biurowej, dziennikarskiej oraz prawie i administracji. Uczestnicy, dzięki dużemu udziałowi zajęć o charakterze warsztatowym i praktycznym, otrzymują nowoczesną wiedzę z zakresu zarządzania własnym wizerunkiem, a także pozyskują wiedzę niezbędną do świadomego budowania własnej kariery zawodowej

kro sg big

Sylwetka absolwenta

Ukończenie kierunku Zarządzanie wizerunkiem pozwala uzyskać dodatkowe kwalifikacje osobom zainteresowanym aktywnym poszukiwaniem pracy.

Słuchacz po cyklu zajęć ma wiedzę na temat podstawowych mechanizmów retorycznych i strategii komunikacyjnych oraz zna i rozumie ich znaczenie w w kontaktach interpersonalnych (w szczególności z potencjalnym pracodawcą), a także w innych typach komunikacji; potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu retoryki, nauki o komunikowaniu, językoznawstwa; dokonuje analizy różnorodnych zjawisk komunikacyjnych, z wykorzystaniem adekwatnych do typu komunikacji narzędzi; potrafi ocenić poprawność budowy komunikatu pod kątem jego funkcji i celu; posiada umiejętność samodzielnego przygotowania i przedstawienia typowych wystąpień pisemnych i ustnych na różnych poziomach formalności, a także umiejętność logicznego argumentowania i merytorycznego dyskutowania; rozumie znaczenie poprawnej i skutecznej komunikacji, zwłaszcza interpersonalnej i publicznej, dla budowania własnej kariery zawodowej.

Program kursu obejmować będzie blok przedmiotów:

  • Komunikacja wizualna
  • Mechanizmy perswazji i manipulacji
  • Warsztaty pisania
  • Retoryka wystąpień publicznych
  • Podstawy teorii języka i komunikacji
  • Warsztaty edycji tekstu
  • Savoir vivre
  • Debaty oksfordzkie – praktyka

Koszt kursu: 500 zł