Seksualność Polaków 2017r. Sztuka kochania wczoraj i dziś

Seksualność Polaków 2017r. Sztuka kochania wczoraj i dziś

W dniu 25 kwietnia z inicjatywy Wyższej Szkoły Biznesu i Przedsiębiorczości oraz Akademickiej...

Jubileuszu 30-lecia święceń kapłańskich

Jubileuszu 30-lecia święceń kapłańskich

W sobotę 14 kwietnia Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości była gospodarzem uroczystości...

Etyka zawodowa i audyt śledczy

Etyka zawodowa i audyt śledczy

W dniu 7 kwietnia 2018 r. gościem Wyższej Szkoły Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Św. był...

  • Rekrutacja 2018/2019

    Rekrutacja 2018/2019

    czwartek, 26, kwiecień 2018 10:59
  • Seksualność Polaków 2017r. Sztuka kochania wczoraj i dziś

    Seksualność Polaków 2017r. Sztuka kochania wczoraj i dziś

    środa, 25, kwiecień 2018 15:19
  • Jubileuszu 30-lecia święceń kapłańskich

    Jubileuszu 30-lecia święceń kapłańskich

    sobota, 14, kwiecień 2018 09:46
  • Etyka zawodowa i audyt śledczy

    Etyka zawodowa i audyt śledczy

    sobota, 07, kwiecień 2018 11:27

ZARZĄDZANIE WIZERUNKIEM

Czas trwania – 40 godzin (2 zjazdy)

Cel studiów

Celem kursu jest umożliwienie uzyskania dodatkowych kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju potencjału osobistego w zakresie budowania własnego wizerunku oraz umiejętności interpersonalnych. Uczestnicy kursu wyposażeni zostaną w wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego ubieganie się o pracę (przygotowanie CV, listu motywacyjnego, rozmowa kwalifikacyjna). Ukończenie kursu pozwoli na rozwinięcie umiejętności pracujących m. in. w sektorze usługowym (kontakt z klientem), pracy biurowej, dziennikarskiej oraz prawie i administracji. Uczestnicy, dzięki dużemu udziałowi zajęć o charakterze warsztatowym i praktycznym, otrzymują nowoczesną wiedzę z zakresu zarządzania własnym wizerunkiem, a także pozyskują wiedzę niezbędną do świadomego budowania własnej kariery zawodowej

kro sg big

Sylwetka absolwenta

Ukończenie kierunku Zarządzanie wizerunkiem pozwala uzyskać dodatkowe kwalifikacje osobom zainteresowanym aktywnym poszukiwaniem pracy.

Słuchacz po cyklu zajęć ma wiedzę na temat podstawowych mechanizmów retorycznych i strategii komunikacyjnych oraz zna i rozumie ich znaczenie w w kontaktach interpersonalnych (w szczególności z potencjalnym pracodawcą), a także w innych typach komunikacji; potrafi wykorzystywać podstawową wiedzę teoretyczną z zakresu retoryki, nauki o komunikowaniu, językoznawstwa; dokonuje analizy różnorodnych zjawisk komunikacyjnych, z wykorzystaniem adekwatnych do typu komunikacji narzędzi; potrafi ocenić poprawność budowy komunikatu pod kątem jego funkcji i celu; posiada umiejętność samodzielnego przygotowania i przedstawienia typowych wystąpień pisemnych i ustnych na różnych poziomach formalności, a także umiejętność logicznego argumentowania i merytorycznego dyskutowania; rozumie znaczenie poprawnej i skutecznej komunikacji, zwłaszcza interpersonalnej i publicznej, dla budowania własnej kariery zawodowej.

Program kursu obejmować będzie blok przedmiotów:

  • Komunikacja wizualna
  • Mechanizmy perswazji i manipulacji
  • Warsztaty pisania
  • Retoryka wystąpień publicznych
  • Podstawy teorii języka i komunikacji
  • Warsztaty edycji tekstu
  • Savoir vivre
  • Debaty oksfordzkie – praktyka

Koszt kursu: 500 zł